9
września

Menu obiadowe 9.09.-20.09.

J A D Ł O S P I S

PONIEDZIAŁEK 09.09.2019 R.

Energia (kcal): 108
Białko (g): 4,7
Tłuszcze (g): 2,4
Węglowodany (g): 20,8

POMIDOROWA Z RYŻEM (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), pomidory/przecier pomidorowy, śmietana, ryż)

 mleko, seler

Energia (kcal): 550
Białko (g): 39,0
Tłuszcze (g): 21,7
Węglowodany (g): 47,9

SPAGHETTI BOLOGNESE (makaron spaghetti, łopatka wieprzowa, pomidory, przecier pomidorowy, ser żółty, olej rzepakowy,  cebula czosnek, szczypiorek, przyprawy)

gluten, mleko

WTOREK  10.09.2019 R.

Energia (kcal): 142
Białko (g): 4,7
Tłuszcze (g): 3,1
Węglowodany (g): 27,7

KRUPNIK Z NATKĄ PIETRUSZKI (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), ziemniaki, masło, natka pietruszki, przyprawy, kasza pęczak)

gluten, mleko, seler

Energia (kcal): 465
Białko (g): 26,8
Tłuszcze (g): 24,8
Węglowodany (g): 36,6

PAŁKI DROBIOWE Z ZIEMNIAKAMI (nóżki drobiowe, ziemniaki, oliwa z oliwek, przyprawy)

-

Energia (kcal): 105
Białko (g): 1,9
Tłuszcze (g): 5,4
Węglowodany (g): 14,5

SURÓWKA Z KAPUSTY PEKIŃSKIEJ (kapusta pekińska, marchew, jabłko, ogórek kwaszony, cebula,  oliwa z oliwek, sok z cytryny, cukier)

-

ŚRODA  11.09.2019 R.

Energia (kcal): 145
Białko (g): 5,3
Tłuszcze (g): 4,8
Węglowodany (g): 22,1

KREM Z DYNI Z GROSZKIEM PTYSIOWYM (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), dynia, ziemniaki, przyprawy, groszek ptysiowy: mąka pszenna, masło, jajo)

gluten, jajo, mleko, seler

Energia (kcal): 494
Białko (g): 23,2
Tłuszcze (g): 17,1
Węglowodany (g): 62

NALEŚNIKI Z BIAŁYM SEREM (mąka pszenna, mleko, jajko, ser twarogowy, żółtko, cukier, olej)

gluten, jajo, mleko

 

CZWARTEK  12.09.2019 R.

 

Energia (kcal): 136
Białko (g): 12,0
Tłuszcze (g): 2,9
Węglowodany (g): 19,8

PIECZARKOWA Z MAKARONEM (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), pieczarki, kurczak tuszka, śmietana, natka pietruszki, przyprawy, makaron)

gluten, mleko, seler

Energia (kcal): 467
Białko (g): 33,1
Tłuszcze (g): 17,7
Węglowodany (g): 46,7

PIECZEŃ WIEPRZOWA  Z ZIEMNIAKAMI (mięso wieprzowe, cebula, mąka pszenna, śmietana, natka pietruszki, przyprawy, ziemniaki)

gluten, jajo, mleko

Energia (kcal): 89
Białko (g): 2,7
Tłuszcze (g): 1,5
Węglowodany (g): 19,1

BURAKI Z CHRZANEM (czerwone buraki, jabłko, śmietana, chrzan, sok z cytryny, sól, cukier)

mleko

PIĄTEK 13.09.2019 R

Energia (kcal): 131
Białko (g): 8,0
Tłuszcze (g): 0,9
Węglowodany (g): 29,8

ZUPA JARZYNOWA (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), ziemniaki, brukselka, kalafior, brokuł, groszek zielony, natka pietruszki, przyprawy)

seler

Energia (kcal): 444
Białko (g): 29,4
Tłuszcze (g): 12,9
Węglowodany (g): 55,7

RYBA KOSTKA PANIEROWANA Z ZIEMNIAKAMI (filet z dorsza, mąka pszenna, jajo, bułka tarta, olej rzepakowy, ziemniaki)

gluten, jajo, ryba

Energia (kcal): 92
Białko (g): 1,5
Tłuszcze (g): 5,3
Węglowodany (g): 8,6

 

KISZONA KAPUSTA (kiszona kapusta, jabłko, marchew, oliwa z oliwek, cukier)

-

 

PONIEDZIAŁEK 16.09.2019 R.

 

 

Energia (kcal): 121
Białko (g): 3,3
Tłuszcze (g): 3,1
Węglowodany (g): 23,9

GRYSIKOWA Z JARZYNAMI (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), masło, natka pietruszki, przyprawy, kasza manna)

mleko, seler

Energia (kcal): 486
Białko (g): 37,5
Tłuszcze: (g): 12,2
Węglowodany: 54,3 (g):

ŁAZANKI Z MIĘSEM (mięso drobiowe , kapusta kiszona, marchew, cebula, olej rzepakowy, przyprawy, makaron)

gluten

 

WTOREK  17.09.2019 R.

 

 

Energia (kcal): 155
Białko (g): 7,1
Tłuszcze (g): 3,6
Węglowodany (g): 28,1

ZUPA Z SOCZEWICY (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), soczewica, ziemniaki, olej rzepakowy, przyprawy, )

seler

Energia (kcal): 437
Białko (g): 34,7
Tłuszcze (g): 15,5
Węglowodany (g): 40,9

DANIE KEBAB Z RYŻEM (polędwiczka wieprzowa, papryka, sałata lodowa, pomidor, ser feta, ogórek kiszony, przyprawy, sos: jogurt grecki, sos pomidorowy, czosnek, sól, pieprz, ryż biały)

mleko

 

ŚRODA 18.09.2019 R.

 

Energia (kcal): 114
Białko (g): 3,7
Tłuszcze (g): 2,3
Węglowodany (g): 23,9

OGÓRKOWA Z RYŻEM (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), ogórek kiszony, śmietana, koperek, przyprawy, ryż biały)

Alergeny: mleko, seler

Energia (kcal): 522
Białko (g): 24,3
Tłuszcze (g): 30,7
Węglowodany (g): 41,6

ZRAZIK WIEPRZOWY Z ZIEMNIAKAMI (szynka wieprzowa, boczek wędzony, ogórki kiszone, cebula, bulion, przyprawy, ziemniaki)

-

Energia (kcal): 132
Białko (g): 2,6
Tłuszcze (g): 5,4
Węglowodany (g): 21,1

SURÓWKA Z CZERWONEJ KAPUSTY (czerwona kapusta, jabłko, cebula, rodzynki, oliwa z oliwek, sok z cytryny, cukier)

-

 

CZWARTEK 19.09.2019 R.

 

Energia (kcal): 123
Białko (g): 5,2
Tłuszcze (g): 2,1
Węglowodany (g): 23,4

KREM WIELOWARZYWNY Z GROSZKIEM  PTYSIOWYM (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), kalafior, brokuł, cukinia, ziemniaki, śmietana, koperek, przyprawy, groszek ptysiowy: mąka pszenna, masło, jajo)

gluten, jajo, mleko, seler

Energia (kcal): 439
Białko (g): 32,8
Tłuszcze (g): 13,1
Węglowodany (g): 50,7

KĘSKI DROBIOWE Z ZIEMNIAKAMI (filet z piersi kurczaka, bułka tarta, mleko, przyprawy, olej rzepakowy,  ziemniaki)

gluten, mleko

Energia (kcal): 82
Białko (g): 1,2
Tłuszcze (g): 0,3
Węglowodany (g): 17,9

MARCHEWKOWA Z JABŁKIEM (marchew, jabłko, sok z cytryny, cukier)

-

 

PIĄTEK 20.09.2019 R.

 

Energia (kcal): 151
Białko (g): 8,8
Tłuszcze (g): 6,9
Węglowodany (g): 10,6

ZALEWAJKA Z ZIEMNIAKAMI (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), zakwas pszenny, kiełbasa drobiowa, śmietana, przyprawy, ziemniaki, koperek)

gluten, jajo, mleko, seler

Energia (kcal): 406
Białko (g): 10,2
Tłuszcze (g): 12,8
Węglowodany (g): 65,2

RYŻ Z JABŁKAMI (ryż biały, mleko, jabłko, masło, cukier, cukier waniliowy, cynamon, sok z cytryny)

mleko

    Szkoła Podstawowa im. Lady Sue Ryder
    Osiedle Kaptarz 40
    32-005 Niepołomice
    tel. 570 455 075

    e-mail: [email protected]
    www.szkola.sueryder.pl

    Godziny lekcyjne

    • 1. 08:00 - 08:45
    • 2. 08:55 - 09:40
    • 3. 09:50 - 10:35
    • 4. 10:45 -11:30
    • 5. 11:50 - 12:35
    • 6. 12:55 - 13:40
    • 7. 13:55 - 14:40
    • 8. 14:50 - 15:35
    • 9. 15:45 - 16:30
    • 10. 16:40 - 17:25