18
listopada

Menu obiadowe

J A D Ł O S P I S

PONIEDZIAŁEK 18.11.2019 R

Energia (kcal): 142
Białko (g): 4,7
Tłuszcze (g): 3,1
Węglowodany (g): 27,7

KRUPNIK Z NATKĄ PIETRUSZKI (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), ziemniaki, masło, natka pietruszki, przyprawy, kasza pęczak)

gluten, mleko, seler

Energia (kcal): 550
Białko (g): 39,0
Tłuszcze (g): 21,7
Węglowodany (g): 47,9

SPAGHETTI BOLOGNESE (makaron spaghetti, łopatka wieprzowa, pomidory, przecier pomidorowy, ser żółty, olej rzepakowy,  cebula czosnek, szczypiorek, przyprawy)

gluten, mleko

WTOREK  19.11.2019 R.

Energia (kcal): 116
Białko (g): 5,2
Tłuszcze (g): 2,5
Węglowodany (g): 24,1

ZUPA POROWA Z ZIEMNIAKAMI (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), por, ziemniaki, śmietana, przyprawy)

mleko, seler

Energia (kcal): 488
Białko (g): 31,2
Tłuszcze (g): 17,8
Węglowodany (g): 55,7

DEVOLAJ Z ZIEMNIAKAMI (filet z indyka, masło, jajo, bułka tarta, ziemniaki, przyprawy)

gluten, jajo, mleko

Energia (kcal): 82
Białko (g): 1,2
Tłuszcze (g): 0,3
Węglowodany (g): 17,9

MARCHEWKOWA Z JABŁKIEM (marchew, jabłko, sok z cytryny, cukier)

-

ŚRODA  20.11.2019 R.

        Energia (kcal): 145
Białko (g): 5,3
Tłuszcze (g): 4,8
Węglowodany (g): 22,1

KREM Z DYNI Z GROSZKIEM PTYSIOWYM (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), dynia, ziemniaki, przyprawy, groszek ptysiowy: mąka pszenna, masło, jajo)

gluten, jajo, mleko, seler

Energia (kcal): 598
Białko (g): 26,4
Tłuszcze (g): 31,8
Węglowodany (g): 54,6

SZYNKA GOTOWANA W SOSIE WŁASNYM Z ZIEMNIAKAMI (szynka wieprzowa, mąka pszenna, śmietana, cebula, składniki marynaty: ocet balsamiczny, olej rzepakowy, musztarda, miód, majeranek, słodka papryka, ostra papryka, gałka muszkatołowa, czosnek, sól, pieprz, ziemniaki)

gluten, mleko, gorczyca

Energia (kcal): 89
Białko (g): 2,7
Tłuszcze (g): 1,5
Węglowodany (g): 19,1

BURAKI Z CHRZANEM (czerwone buraki, jabłko, śmietana, chrzan, sok z cytryny, sól, cukier)

mleko

 

CZWARTEK  21. 11.2019 R.

 

Energia (kcal): 155
Białko (g): 7,1
Tłuszcze (g): 3,6
Węglowodany (g): 28,1

ZUPA Z SOCZEWICY (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), soczewica, ziemniaki, olej rzepakowy, przyprawy, )

seler

Energia (kcal): 520
Białko (g): 14,8
Tłuszcze: (g): 15,5
Węglowodany (g): 82,2

RACUCHY ZIEMNIACZANE Z SOSEM (ziemniaki , mąka pszenna, mąka ziemniaczana, twaróg półtłusty, żółtko jaja, cukier, masło, śmietana, cynamon, sól)

gluten, jajo, mleko

PIĄTEK 22.11.2019 R

Energia (kcal): 117
Białko (g): 4,4
Tłuszcze (g): 2,3
Węglowodany (g): 26,0

BARSZCZ CZERWONY Z ZIEMNIAKAMI (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), burak ćwikłowy, ziemniaki, śmietana, przyprawy)

mleko, seler

Energia (kcal): 444
Białko (g): 29,4
Tłuszcze (g): 12,9
Węglowodany (g): 55,7

RYBA PANIEROWANA Z ZIEMNIAKAMI (filet z dorsza, mąka pszenna, jajo, bułka tarta, olej rzepakowy, ziemniaki)

gluten, jajo, ryba

Energia (kcal): 92
Białko (g): 1,5
Tłuszcze (g): 5,3
Węglowodany (g): 8,6

KISZONA KAPUSTA (kiszona kapusta, jabłko, marchew, oliwa z oliwek, cukier)

-

 

PONIEDZIAŁEK 25.11.2019

 

Energia (kcal): 175
Białko (g): 12,1
Tłuszcze (g): 5,1
Węglowodany (g): 24,9

FASOLOWA Z ZIEMNIAKIAMI (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), ziemniaki, fasola, kurczak tuszka, śmietana, natka pietruszki, przyprawy)

 

mleko, seler

Energia (kcal): 550
Białko (g): 39,0
Tłuszcze (g): 21,7
Węglowodany (g): 47,9

PENNE Z SOSEM POMIDOROWYM I SEREM (makaron penne, , pomidory, przecier pomidorowy, ser żółty, olej rzepakowy,  cebula czosnek, szczypiorek, przyprawy)

gluten, mleko

 

WTOREK  26.11.2019 R.

 

Energia (kcal): 154
Białko (g): 13,0
Tłuszcze (g): 5,2
Węglowodany (g): 17,9

ROSÓŁ Z MAKARONEM (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), kurczak tuszka, makaron, natka pietruszki, przyprawy)

gluten, seler

Energia (kcal): 505
Białko (g): 35,7
Tłuszcze (g): 17,1
Węglowodany (g): 55,7

KOTLET SCHABOWY PANIEROWANY  Z ZIEMNIAKAMI (schab wieprzowy, mąka pszenna, jajo, bułka tarta, olej rzepakowy, ziemniaki, przyprawy)

gluten, jajo

Energia (kcal): 134
Białko (g): 4,0
Tłuszcze (g): 5,6
Węglowodany (g): 20,4

KAPUSTA ZASMAŻANA (kapusta włoska, jabłko, cebula, mąka pszenna, olej rzepakowy, sok z cytryny, sól, cukier)

gluten

 

ŚRODA 27.11.2019 R.

 

Energia (kcal): 108
Białko (g): 4,7
Tłuszcze (g): 2,4
Węglowodany (g): 20,8

POMIDOROWA Z MAKARONEM (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), pomidory/przecier pomidorowy, śmietana, makaron)

gluten, mleko, seler

Energia (kcal): 409
Białko (g): 33,2
Tłuszcze (g): 9
Węglowodany (g): 54,0

POTRAWKA DROBIOWA Z RYŻEM (mięso z piersi kurczaka,  marchew, pietruszka, seler, zielony groszek, por, cebula, mąka pszenna, masło, śmietana, ryż biały, przyprawy, koperek)

gluten, jajo, mleko, seler

 

CZWARTEK 28.11.2019 R.

 

Energia (kcal): 154
Białko (g): 13,0
Tłuszcze (g): 5,2
Węglowodany (g): 17,9

GRYSIKOWA Z JARZYNAMI (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), masło, natka pietruszki, przyprawy, kasza manna)

mleko, seler

Energia (kcal): 494
Białko (g): 23,2
Tłuszcze (g): 17,1
Węglowodany (g): 62

PANCAKES Z SOSEM (mąka pszenna, mleko, jajko,   cukier, olej)

gluten, jajo, mleko

 

PIĄTEK 29.11.2019 R.

 

Energia (kcal): 191
Białko (g): 7,0
Tłuszcze (g): 13,6
Węglowodany (g): 12,0

KREM Z SERKÓW TOPIONYCH Z GROSZKIEM PTYSIOWYM (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), serek topiony śmietankowy, śmietana, cebula, szczypiorek, czosnek, natka pietruszki, przyprawy, groszek ptysiowy: mąka pszenna, masło, jajo)

gluten, jajo, mleko ,seler

Energia (kcal): 438
Białko (g): 28,1
Tłuszcze (g): 12,8
Węglowodany (g): 55,7

PALUSZKI RYBNE PANIEROWANE Z ZIEMNIAKAMI (filet z mintaja, mąka pszenna, jajo, bułka tarta, olej rzepakowy, ziemniaki)

gluten, jajo, ryba

Energia (kcal): 108
Białko (g): 2,0
Tłuszcze (g): 4,7
Węglowodany (g): 16,5

COLESŁAW (BIAŁA KAPUSTA) (biała kapusta, marchew, jabłko, cebula, papryka, majonez, sok z cytryny, śmietana, cukier, sól, pieprz)

mleko

 

    Szkoła Podstawowa im. Lady Sue Ryder
    Osiedle Kaptarz 40
    32-005 Niepołomice
    tel. 570 455 075

    e-mail: [email protected]
    www.szkola.sueryder.pl

    Godziny lekcyjne

    • 1. 08:00 - 08:45
    • 2. 08:55 - 09:40
    • 3. 09:50 - 10:35
    • 4. 10:45 -11:30
    • 5. 11:50 - 12:35
    • 6. 12:55 - 13:40
    • 7. 13:55 - 14:40
    • 8. 14:50 - 15:35
    • 9. 15:45 - 16:30
    • 10. 16:40 - 17:25