2
grudnia

Menu obiadowe

J A D Ł O S P I S

PONIEDZIAŁEK  03.12.2018 r.

Energia (kcal): 114
Białko (g): 3,7
Tłuszcze (g): 2,3
Węglowodany (g): 23,9

OGÓRKOWA Z RYŻEM(warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), ogórek kiszony, śmietana, koperek, przyprawy, ryż biały)

Alergeny: mleko, seler

Energia (kcal): 465
Białko (g): 26,8
Tłuszcze (g): 24,8
Węglowodany (g): 36,6

PAŁKI DROBIOWE Z ZIEMNIAKAMI(nóżki drobiowe, ziemniaki, oliwa z oliwek, przyprawy)

-

Energia (kcal): 105
Białko (g): 1,9
Tłuszcze (g): 5,4
Węglowodany (g): 14,5

SURÓWKA Z KAPUSTY PEKIŃSKIEJ(kapusta pekińska, marchew, jabłko, ogórek kwaszony, cebula,  oliwa z oliwek, sok z cytryny, cukier)

-

WTOREK 04.12.2018 r.

Energia (kcal): 142
Białko (g): 4,7
Tłuszcze (g): 3,1
Węglowodany (g): 27,7

KRUPNIK Z NATKĄ PIETRUSZKI(warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), ziemniaki, masło, natka pietruszki, przyprawy, kasza pęczak)

gluten, mleko, seler

Energia (kcal): 550
Białko (g): 39,0
Tłuszcze (g): 21,7
Węglowodany (g): 47,9

SPAGHETTI BOLOGNESE(makaron spaghetti, łopatka wieprzowa, pomidory, przecier pomidorowy, ser żółty, olej rzepakowy,  cebula czosnek, szczypiorek, przyprawy)

gluten, mleko

ŚRODA 05.12.2018 r.

Energia (kcal): 191
Białko (g): 7,0
Tłuszcze (g): 13,6
Węglowodany (g): 12,0

KREM Z SERKÓW TOPIONYCH Z GROSZKIEM PTYSIOWYM(warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), serek topiony śmietankowy,śmietana, cebula, szczypiorek, czosnek, natka pietruszki, przyprawy, groszek ptysiowy: mąka pszennamasłojajo)

gluten, jajo, mleko ,seler

Energia (kcal): 505
Białko (g): 35,7
Tłuszcze (g): 17,1
Węglowodany (g): 55,7

KOTLET SCHABOWY PANIEROWANY  Z ZIEMNIAKAMI(schab wieprzowy, mąka pszennajajobułka tarta, olej rzepakowy, ziemniaki, przyprawy)

gluten, jajo

Energia (kcal): 134
Białko (g): 4,0
Tłuszcze (g): 5,6
Węglowodany (g): 20,4

KAPUSTA ZASMAŻANA(kapusta włoska, jabłko, cebula, mąka pszenna, olej rzepakowy, sok z cytryny, sól, cukier)

gluten

 

CZWARTEK 06.12.2018 r. KUCHNIA PORTUGALSKA

 

Energia (kcal): 127
Białko (g): 3,7
Tłuszcze (g): 5,6
Węglowodany (g): 19,1

PORTUGALSKA ZUPA Z KAPUSTY(warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), kapusta kwaszona, ziemniaki, olej rzepakowy, przyprawy)

seler

Energia (kcal): 471
Białko (g): 32,6
Tłuszcze (g): 13,3 
Węglowodany (g): 60,1

FEIJOADA Z RYŻEM (łopatka wieprzowa ,  marchew, cebula, mąka pszenna, bulion warzywny, ryż, czerwona fasola)

 

gluten

 

PIĄTEK 07.12.2018 r.

 

Energia (kcal): 151
Białko (g): 8,8
Tłuszcze (g): 6,9
Węglowodany (g): 10,6

ZALEWAJKA  Z ZIEMNIAKAMI (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), zakwas pszenny, koperek, śmietana,przyprawy, ziemniaki)

gluten, mleko, seler 

Energia (kcal): 444
Białko (g): 29,4
Tłuszcze (g): 12,9
Węglowodany (g): 55,7

RYBA KOSTKA PANIEROWANA Z ZIEMNIAKAMI(filet z dorszamąka pszennajajobułka tarta, olej rzepakowy, ziemniaki)

gluten, jajo, ryba

Energia (kcal): 92 
Białko (g): 1,5
Tłuszcze (g): 5,3
Węglowodany (g): 8,6

KISZONA KAPUSTA (kiszona kapusta, jabłko, marchew, oliwa z oliwek, cukier)

-

 

    Szkoła Podstawowa im. Lady Sue Ryder
    Osiedle Kaptarz 40
    32-005 Niepołomice
    tel. 570 455 075

    e-mail: szkola@sueryder.pl
    www.szkola.sueryder.pl

    Godziny lekcyjne

    • 1. 08:00 - 08:45
    • 2. 08:55 - 09:40
    • 3. 09:50 - 10:35
    • 4. 10:45 -11:30
    • 5. 11:50 - 12:35
    • 6. 12:55 - 13:40
    • 7. 13:55 - 14:40
    • 8. 14:50 - 15:35
    • 9. 15:45 - 16:30
    • 10. 16:40 - 17:25