22
października

Menu obiadowe

J A D Ł O S P I S

PONIEDZIAŁEK  22.10.2018 r.

Energia (kcal):  135
Białko (g): 4,3
Tłuszcze (g): 6,9
Węglowodany (g): 18,4

ZIEMNIACZANA(warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), ziemniaki, boczek, śmietana, natka pietruszki, przyprawy)

Alergeny:

mleko, seler

Energia (kcal): 550
Białko (g): 39,0
Tłuszcze (g): 21,7
Węglowodany (g): 47,9

SPAGHETTI BOLOGNESE(makaron spaghetti, łopatka wieprzowa, pomidory, przecier pomidorowy, ser żółty, olej rzepakowy,  cebula czosnek, szczypiorek, przyprawy)

gluten, mleko

WTOREK 23.10.2018 r.

Energia (kcal): 122
Białko (g): 3,4
Tłuszcze (g): 2,2
Węglowodany (g): 24,7

POMIDOROWA Z RYŻEM (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), pomidory/przecier pomidorowy, śmietana, ryż)

 mleko, seler

Energia (kcal): 505
Białko (g): 35,7
Tłuszcze (g): 17,1
Węglowodany (g): 55,7

KOTLET SCHABOWY PANIEROWANY  Z ZIEMNIAKAMI(schab wieprzowy, mąka pszennajajobułka tarta, olej rzepakowy, ziemniaki, przyprawy)

gluten, jajo

Energia (kcal): 108
Białko (g): 2,0
Tłuszcze (g): 4,7
Węglowodany (g): 16,5

COLESŁAW (BIAŁA KAPUSTA)(biała kapusta, marchew, jabłko, cebula, papryka, majonez, sok z cytryny, śmietana,cukier, sól, pieprz)

mleko

ŚRODA 24.10.2018 r.

Energia (kcal): 111
Białko (g): 10,8
Tłuszcze (g): 5,4
Węglowodany (g): 10,6

KRÓLEWSKA (PIECZARKOWA ZE SZPINAKIEM) (warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), szpinak, pieczarki, kurczak tuszka, śmietana, natka pietruszki, przyprawy)

mleko, seler

Energia (kcal): 557
Białko (g): 28,4
Tłuszcze (g): 26,7
Węglowodany (g): 56,9

GOŁĄBKI Z MIĘSEM W SOSIE POMIDOROWYM(szynka wieprzowa , ryż biały, cebula, bulion warzywny, przecier pomidorowy, mąka pszenna, przyprawy)

gluten

 

CZWARTEK 25.10.2018 r. KUCHNIA AZJATYCKA

 

Energia (kcal): 131
Białko (g): 8,0
Tłuszcze (g): 0,9
Węglowodany (g): 29,8

AZJATYCKA ZUPA WARZYWNA(warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), groszek zielony, natka pietruszki, przyprawy, makaron, grzyby, kapusta pekińska)

gluten, seler

Energia (kcal): 437
Białko (g): 34,7
Tłuszcze (g): 15,5
Węglowodany (g): 40,9

KURCZAK Z RYŻEM PO CHIŃSKU (pierś z kurczaka, papryka, kapusta pekińska. pomidor, seler, przyprawy, sos:, sos pomidorowy, czosnek, sól, pieprz, ryż biały)

seler

 

PIĄTEK 26.10.2018 r.

 

Energia (kcal): 115
Białko (g): 4,4
Tłuszcze (g): 2,4
Węglowodany (g): 22,5

KOPERKOWA Z ZACIERKĄ(ziemniaki, warzywa (marchew, pietruszka korzeń, por, seler, cebula), śmietana, koperek, przyprawy, zacierka: mąka pszennajajo)

gluten, jajo, mleko, seler

Energia (kcal): 435
Białko (g): 11,2
Tłuszcze (g): 5,5
Węglowodany (g): 87,8

MAKARON Z PRAŻONYMI JABŁKAMI I CUKREM(makaron, jabłka, rodzynki, cukier, cynamon, olej rzepakowy, sól)

gluten

 

    Szkoła Podstawowa im. Lady Sue Ryder
    Osiedle Kaptarz 40
    32-005 Niepołomice
    tel. 570 455 075

    e-mail: szkola@sueryder.pl
    www.szkola.sueryder.pl

    Godziny lekcyjne

    • 1. 08:00 - 08:45
    • 2. 08:55 - 09:40
    • 3. 09:50 - 10:35
    • 4. 10:45 -11:30
    • 5. 11:50 - 12:35
    • 6. 12:55 - 13:40
    • 7. 13:55 - 14:40
    • 8. 14:50 - 15:35
    • 9. 15:45 - 16:30
    • 10. 16:40 - 17:25